دلنوشته های سرمه خانوم!

وااااااااای دیورز بعد کلی روز باهم حرفیدیم!!! 

دلم براش یه ذره شده بود.... 

دیشبش رفته بود بالاپشت بوم خونمون عینهو دیوونه ها با خودم حرف میزدم... تازشم کلی امگریه کردم! 

البته بگم اقایی تا شنید گریه کردم داغ کرد....با تحکم گفت "مگه نگفتم حق نداری گریه کنی؟" 

جاتون خالی نباشه سوتی داده بودم !!!راس میگه قول داده بودم....ولی چه کنم که  دل تنگم این چیزا حالیش نیست!!! 

بعدشم کلی حرف زدیم.... 

البته بگم چت کردیم که به لطف مخابرات مال اون قطعید!!!! 

تازشم امروزم چتیدیم!بازم اینترنتتش قطع شد! 

پی نوشت: اقایی سرمه خیلی دوست داره!

نظرات 3 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 05:28 http://over.blogsky.com

این قضیه از هم دور هسیت دچطوریاس
اگه فضولی نیس ؟ واسم خیلی سواله
گیج موندم
همین که همو دوس دارید خودش یعنی همه چیز
دیگه چی توی گیر و دار دور بودن هستید
این قدر به خودت سخت نگیر

نه فضولی نیست!
البته اگه بی ادبی نباشه باید بگم نمیتونم جواب بدم...
فقط بدونید دوریم از هم همین!
مرسی که سر میزنید

امین پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 08:09

کد آهنگ مورد نظر و دلخواهت رو گیر میاری
مال من از آهنگ های غمگین هس از این وبلاگ
http://melodic.blogfa.com/page/music.aspx
بعدش کد رو کپی میکنی و
توی قسمت نمای وبلاگ و ویرایش قالب و آخر کد قالب کپی میکنی
و ثبت تنظیمات رو میزنی
البته من آخرش کپی نکردم چون میوفته پایین وبلاگ
میتونی یک کم مونده به آخر بزاریش مثل مال من

مررررررسی

امین پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 08:12

سلام
آره بهترم ممنون و مرسی از لطفتون
اسلام شهر که توی تهران خب
سن تون رو نمیدونم ، فکر میکردم خیلی سنتون کم باشه
مهر موقع مدرسه ها گوشی و نت تعطیل میشه
خیلی ها اینطورین

خب خداروشکر
اره سنم کمه متولد74ام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.